[DNCE] Side to side Walking home. Stumbling home Getting curious On your mind. Change of minds Dirty mind. Not so serious Coming for you baby, friend How ’bout that body moves? Me and you Body moves Coming home with me. Oh, baby Let it loose. Me and you Body moves I don’t need it but you know how bad I want it And your touch has got me haunted but I like it Coming for you baby, friend. How ’bout that body moves? Me an you Body moves Got all night. Show me more. A little more It’s getting dangerous Yeah. All my life. YeahRead More →

[Intro] One way in one way out [Hook] Ain’t no U turns on the block It ain’t no U turns on my block Ain’t no U turns on my block Ain’t no U turns on my block It ain’t no U turns on my block It ain’t no U turns on the block Ain’t no U turns on the block It ain’t no U turns on the block It ain’t no U turns on the block [Bridge] Switch sides? You better stay there You switch sides? You better stay there Switch sides? You better stay Switch sides you better stay there You switch sides? YouRead More →

When I’m up in the morning When I’m up at dawn I miss you When I’m up in the morning When I’m up at dawn I miss… all yours Have no cares in the world, have no fears, have no money, ah Live the life like we’re rich, super rich, and the honey, ah (hey…!) What we had, was it good, I will always remember, ah! And now we’re changing direction, I’ll never forget ya (hey…!) I, I wanna elevate Wanna drive into the night You always going left And I’m always going right We, we gotta take a break And I promise it’s alrightRead More →

Took me for a ride, all your lies, all the ego Had to let you go Now all you say, is “Baby stay, I’m available” Had to let you go Not this old fight on your wedding night You already know I have to let you go So put a way your sorry face I’ll be on my way Time for me to go But I never wanna go it alone All the seagulls circlin’ round it’s on! This whole time I thought it was you, it’s me Meet me after dark in the trees, redo Up the tension biting my tongue no more CuzRead More →

[Chorus] Exotics and low riders front my house I dreamed about it Now all I do walk out my front door and I see I got it I used to dream about it, I can’t believe I got it I guess all I’m saying anybody could be somebody [Verse 1] They counted me out, I counted up, I counter punch Upper cut, out the blue fucked em up Copped a new coupe, so I could pull up on a bitch and tell her that we through I thought you knew, ran into one thats way realer than you Now watch me move, only money willRead More →

[Intro] It’s all about skrilla It’s all about cash It’s all about paper It’s all about weight [Hook] I just spent your budget on my right wrist In a drop top smoking kush with my white bitch I just turned your main bitch to my side bitch How you get that new Rarri and it ain’t out yet (I don’t know, damn) It’s all about money, it’s all about cake I’m getting too much, I keep a toothache It’s all about paper, and I’m super straight Ain’t getting no money then you in the way It’s all about money, it’s all about cake I’m gettingRead More →

[Hook] Tendo la cocaína para la vela vida Yo Tengo la cocaína para la vela Tendo la cocaína para la vela Si tiene dinero potemo hashima cosillas [Verse 1] Fat girls having me like papi Let’s go RIP to Gustafi Fuck those cheap looking horror I riding through the town with narcos Cops see me in the street with them clipping I’m just a young nigga with ambition coming soon Taking turns out of town extra mission How you niggers only making cases if you snitching How many hoes you fucking here You don’t want say when they getting laid Waking young still having I’mRead More →

[Hook: PJ] Won’t you make me feel good? Won’t you tell me you love me? Could you write it on my sleeves? Won’t you tell me you love me? It’s more than just the words, give me what I need Listen, I’ll be on my guard ’til you show me you love me [Verse 1: PJ] Put my hair up, course you would notice Is this long term? I need to know this What you got on me, won’t you tell me now This all gon’ stop unless you tell me now Why don’t you pick a couple roses like the soaps do? Why don’tRead More →

[Intro] Alright then, yeah Yeah, okay then Yo, look, yeah [Verse] You don’t wanna jack my style, that’s wild I’m a teen that will make a man look like a child I make a pagan run miles Niggas look hard but they’re wet like bathroom tiles When I make beats, my PC don’t lag Turn on Reason, I load up a gun shot Kick and a bass and the riddim is sick But you got your sound pack from a next man Where’s your tunes that bang in the dance This my ting, I’ll send a man licks DJs don’t wanna play your shit SoRead More →

[Hook: Quavo] Migos and dirty say they fingers hurtin’ Migos and dirty say they fingers hurtin’ Bring out that money counter Bring out that money counter Money counter count up fives and tens I got them old hundreds and blue benjamins Bring out that money counter Bring out that money counter [Verse 1: Dirty Dave] This a whole lot of money Nothin’ but ’em 20s, 50s and ’em 100s Quavo get the yayo And some rubber bands, don’t forget the scale Ooooh, trap house jumpin’ Bitch, I thought I told you keep that corner runnin’ Now take that to the stash house Migo we don’tRead More →

[Bridge] I live without you I can live without you I can live without you I can live without you [Chorus] I got love on my mind And no usin’ the rest of time I got love on my mind And no usin’ the rest of time I got love… I can live without you [Drop] I got love on my mind [Verse] When the heartache is over I know I will be missin’ you Won’t look over my shoulder I know I can live without you [Bridge] I live without you I can live without you I can live without you I can liveRead More →

[Intro] (Zaytoven) Burr, Ziggy Burr, Gucci Wop [Hook] She an icy lil bitch, the bitch is so icy Burr, burr, burr, burr But she a sheisty lil bitch, the bitch is so sheisty Bling-bling, bling-blaow She an icy lil bitch, the bitch is so icy Burr, burr, burr, burr But she a sheisty lil bitch, the bitch is so sheisty Bling-bling, bling-blaow [Verse 1] Man the bitch got fresh at the mouth so I iced her She said something so slick I disliked her If you ain’t getting no cash like this you can’t pipe her But if you rock a watch like this itRead More →

[Verse 1] I seen the look in your face Telling me a story You don’t have to be alone I love to see you smiling Why you try to hide it? Don’t you know you’ve got it all? [Pre-Chorus 1] I know when you’re gone You do your thing And you live like you want I know when you’re gone You’re just looking for a little sign of love [Chorus] I said hey Won’t you come with me? I said hey-ey, hey-ey Hey, won’t you stay with me? I say hey-ey, hey-ey I said hey Won’t you come with me? I said hey-ey, hey-ey Hey,Read More →

[Intro] Catch me, catch me [x6] [Verse 1: Denzel Curry] Catch me on the zenith, that’s the only time you’ll see ’em Televised, paralyzed, thoughts are paraplegic Sit yourself down, let us smoke up the ounce Bounce till I’m leaking semen on your couch and then I’m out Catch me on the zenith, from the Southern region Federation is my motherfucking legion, we don’t believe in False prophets, fake gods and we never trust niggas Two rules in my house, no shoes, no fuck niggas Catch me on the zenith, fuck a TV screen, bitch, let it die Look at your reflection, and ask “WhoRead More →

[Intro] Y’all niggas got me high Uh, niggas, tell me how? [Verse 1] Hey! Well that’s exactly what a nigga came for Huh, you doin’ shots from afar I’ma meet you at your front door Uh, so hard to be doing what you really meant for, beauty Huh, but don’t I make it look easy Don’t I make it look good [Chorus] Hey, now you, drank up all my liquor, come on What I’m supposed to do now? And you talking all that shit, now come on You gonna have to back it up If I get too high now, sugar, come on I mightRead More →

[Hook] Young Savage, why you trappin’ so hard? Why these niggas cappin’ so hard? Why you got a 12 car garage? Why you pullin’ all these rappers cards? Cause these niggas pussy and I’m hard I turn that fucking soft into some hard I grew up in the streets without no heart I’m praying to my Glock and my card [Verse 1] I sit back and read like Cat in the Hat 21 Savage, the cat with the MAC 21 Savage not Boyz N The Hood but I pull up on you, shoot your ass in the back Stuart Little, heard these niggas some ratsRead More →

[Intro] DJ SpinKing Dolla $ign [Hook: Ty Dolla $ign] You only had a few niggas You ain’t rachet like them other bitches You ain’t got no kids You say you’ve never had a dick this big This big Said she never had a dick this big You ain’t got no kids And you never had a dick this big [Verse 1: Jeremih] Give ’em long dick, I need a deep throat Talking here while the heat throw Shooting at her face like a free throw Now girls want the freak show I got that make you cum out of your body Dick done got herRead More →

[Intro] P. Stacks DJ SpinKing baby, oh! [Hook: Don Q] Back in the kitchen I’m whipping that shit that they asked for I hop in the foreign I’m whipping that shit like a crash course 200 the dashboard, I’m ducking the task force I run through my passports, I’m punching the last 4 Back in the kitchen I’m whipping that shit that they asked for I hop in the foreign I’m whipping that shit like a crash course 200 the dashboard, I’m ducking the task force I run through my passports, I’m punching the last 4 [Verse 1: Don Q] Spend some bands down inRead More →

[Hook: Fetty Wap] I ain’t giving no lectures, I want you in my section Put you in my direction, yeah baby Show you love and affection, put your man on the ex list 20 thou on your necklace, yeah baby Show you why I’m the best miss, I ain’t nothing to mess with I just run up a check quick, yeah baby Do anything to protect us, put his name on the death Engrave your name on my left wrist, yeah baby I ain’t giving no lectures, I want you in my section Put you in my direction, yeah baby Show you love and affection,Read More →

[Intro] Shit gettin’ realer and realer, ugh Still me though (DJ SpinKing, baby!) Gangsta [Verse 1] The first time I seen cocaine I put it on my gums, had my whole mouth numb Smokin’ everyday for the pain From a leak I’ma blow till the whole ounce’s done My income had a different outcome Pistol in the sofa was my lil’ couch gun The whole city trynna figure out some Me and Bully with the fully on the down south run Me and Wayno linked up, it was game over Leavin’ out of Butch’s crib with a ‘cane odor Bitch invite me to her crib,Read More →

[Verse 1] I cannot waste no time, bitch, I’m really timeless I cannot leave my houses without diamonds All [?] faces on my watches, I’m ’bout it Change faces on the watches, now they frownin’ I probably spent a 100 thousand on fly shit QP spent a 100 thousand on mollies Bruce Lee kick it with me, I be stylin’ 2 seater Bentley and it’s topless And she’s topless, naked bitch driver Papers and fronto wrapped around Sour I cannot waste no time, bitch, I’m really timeless I cannot waste no time, bitch, I’m really… [Hook] I cannot waste no time, bitch, I’m really grindin’Read More →

[Intro: Nico, Ayo Jay & (DJ SpinKing)] SpinKing, Nico & Vinz, Ayo Jay (DJ SpinKing baby) [Verse 1: Nico & Vinz] Rock to the beat, get low Pick up the right tempo When you go fast and slow You takin’ control, I’m tryna see more Cause everything’s finer dressed in designer From up to her nails up to her eyeliner Perfect for me, I always remind her Go get your Visa, so you can fly out Ooh girl, pardon me Caught up in your energy Ooh girl, what I want Please don’t make me wait no more Can’t wait ’til I get you in theRead More →

[Hook: Zoey Dollaz] Bad bitch? Hell yeah Hair did? Hell yeah Nails did? Hell yeah Is them bitches hatin’ on her? Hell yeah Woop, she a bad bitch Woop, she a bad bitch Woop, she a bad bitch Bitches hatin’ on her, she a bad bitch [Verse 1: Zoey Dollaz] Bad bitch? Hell yeah Nails did, hair did? Hell yeah Got her own bread, she don’t need a male care And them bitches hatin’ on her need welfare Woop, woop, and she foreign She pull up in the foreign Them niggas couldn’t ignore it She knows she’s the shit She call herself Miss Important AndRead More →

[Intro: DJ SpinKing & Chinx] Woo, uh SpinKing, what up? Yeah Chinx, Coke Boys [Hook: DJ SpinKing & Chinx] Four finger dope ring Yeah, you know that gold thing Hoppin’ out that drop top In and out that non-stop I switch lanes and get brain And I ain’t know that trick name I switch lanes and get brain My nigga, we done came up in the game We done came up in the game We done came up in the game We done came up in the game [Verse 1: Chinx] Just left my bitch Went and got me a new one One up onRead More →

[Verse 1: Nico] Tell me what you feel What you thinkin bout’ when you see me But if you want to show, I’d love to find out this evening I know you been through some very rough times Now you think you know what every man’s like But I promise I will never treat you like he did Yeah I’m young but I’m grown Let me be the one you call I swear to God, the way you ride girl gon’ keep me home Whine like you’re from an island Loving your position and timing Princess, I wanna make you mine So tell me ifRead More →

[Hook] I pour mud in all my drinks I got a bedroom at the bank I took my side bitch overseas Just so I could make her roll my weed I got lost inside my house Playing golf inside my house My garage look like a showroom My whole spot smell like a grow room [Verse 1] Bottle of Chanel for my newborn I like my pussy when it’s lukewarm Break the bowl like I got two arms Bought some white boys and popped two of ‘em All my bitches give me keys Stuffin’ racks inside my Fendi jeans Four five on me with theRead More →

[Verse 1] Queen Latifah ‘Bout to set it off in the motherfucker right now Michael Jackson Swear to God, I got the glove on right now I know it’s my time and I won’t be long now And it won’t be long now Man, I swear it ain’t no days off Even on my days off, every day a work day Tryna handle all the shit I got on my plate But they keep bringin’ entrées Keep it 3 thou’ like André Tryna do it big like Beyoncé Cause girls love Beyoncé, girls love Beyoncé But it’s okay [Hook] Cause one day they gon’ loveRead More →

[Verse 1] Mane, I just touched down tell me what it do Baby you could come to me or I could come to you All these other motherfuckers don’t compare to you Tell them other niggas straight up they ain’t got the juice [Bridge] I been workin’ all the time while ya layin’ down I been whippin’ in my Jeep with the top down All my niggas get that money, don’t be lazy All my bitches pour it up, we gettin’ faded [Pre-Hook] I’m on a 100 right now Pull up we smoking that loud Pulled up in a foreign right now Imma make myRead More →

[Verse 1] She take it to the haze Sip, sip, sippin’ on that [?], spinnin’ on my brain Takin’ off her tooth piece, two bitches in my bed We makin’ a movie, one blind, the other red The other red [Chorus] Cause she look like Rihanna but she not Rihanna Told her come on over cause I know she want it In the morning she tiptoeing through my whole apartment Told her keep it down, please watch she for my garments [Verse 2] Let her hit the J because she wanna smoke too Roll them windows up cause we don’t need no [?] She’ll rideRead More →

[Verse 1] When you know you out there, baby, where you been? I know you could feel the tension in the air Just take off your clothes and come over here It’s about to go down, way down, down [Chorus] You make me want it every time You make me want it every time You make me want it every time You make me want it every time You get it wet [Verse 2] I can take control, baby, let me know I ain’t slowing down, baby, nice and slow, yeah Daddy keep it right there, don’t fuck up the flow There’s so many reasonsRead More →